Vacature: Stafmedewerker HRM (m/v)

Somnium biedt al geruime tijd professionele jeugdhulp, begeleiding en/of zorg aan kinderen, jeugdigen en volwassen. In de afgelopen jaren is de organisaties vanuit een duidelijke visie en met veel bevlogenheid gegroeid tot een maatwerkvoorziening waarin met een diversiteit aan bouwstenen de hulpverlening kan worden versterkt.

Wij breiden ons Back-Office team uit en zijn op zoek naar een ervaren administratief medewerker P&O .

Ben jij een enthousiaste en ervaren administratieve kracht op het gebied van Personeel & arbeid en wil je je kennis en kunde inzetten op onze afdeling Back-Office? Lijkt het je leuk om deel uit te maken van een enthousiast en dynamisch team? Vind je het heerlijk om te werken in een maatwerkorganisatie en je collega's bij te staan en te ondersteunen? Dan is deze functie wellicht iets voor jou!

De functie

Als Stafmedewerker HRM verricht je voorkomende operationele / uitvoerende werkzaamheden op het gebied van Personeel & Arbeid. Daarnaast ben sta je collega's te woord en ondersteunt hen met vragen op het gebied van HRM gerelateerde onderwerpen.

Het betreft een parttime functie voor 20-24 uur met de mogelijkheid om thuis te werken. Werkdagen en -tijden in overleg.

Jouw taken en verantwoordelijkheden


  • Uitvoeren van het administratieve proces rondom instroom, doorstroom en uitstroom van medewerkers.
  • Beheren van de personeelsadministratie en zorgen dat de organisatie zich houdt aan de juiste wet- en regelgeving
  • Het opstellen van arbeidsovereenkomsten en het afhandelen van de correspondentie
  • Het aanleggen en onderhouden van personeelsdossiers, conform wettelijke richtlijnen
  • Verwerken van de mutaties in ons HRM personeels- en salarissysteem
  • Het actueel houden van geautomatiseerde in- en externe bestanden
  • Het bewaken en controleren van persoonsgegevens met betrekking tot de AVG wetgeving
  • Contactpersoon/vraagbaak voor het personeel.
  • Het onderhouden van interne en externe contacten
  • Overige werkzaamheden ter ondersteuning van de afdeling HRM
  • Het ondersteunen van, en rapporteren aan de Bestuurder(s)

Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde opleiding Personeel en Arbeid (MBO-4 niveau)
  • Je hebt 1 tot 3 jaar werkervaring
  • Je beschikt over excellente computervaardigheden
  • Je bent accuraat, resultaatgericht en pro-actief
  • Je bent een stevige persoonlijkheid en bent stressbestendig, maar ook Integer
  • Je kunt prioriteiten stellen en denkt in oplossingen
  • Je kunt goed omgaan met privacygevoelige informatie en geheimhouding
  • Je bent sociaal vaardig en hebt een klantgerichte instelling
  • Je bent zelfstandig, maar beschikt ook over een gezonde teamspirit
  • Je bent communicatief sterk en vind het plezierig om contact te hebben met collega's en externe partijen

Dit bieden wij

  • Een organisatiestructuur die het noodzakelijk maakt om samen te werken en écht maatwerk te leveren, zowel voor de cliënt als voor medewerkers.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een laptop, mobiele telefoon en uitstekende opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.
  • Een bruisende werkplek waarin veel ruimte is voor nieuwe initiatieven en ontwikkelingen.
  • Je wordt marktconform ingeschaald op basis van opleiding en relevantie werkervaring.
  • De CAO Sociaal Werk is van toepassing.


6 of 12 maanden


2.291,00 - 3.279,00


MBO 4+

Solliciteren

Heeft deze vacature jouw interesse gewekt en voldoe je aan de criteria?
Dan nodigen wij je uit om te solliciteren. Mail je CV met een (korte) toelichting/motivatie naar: vacature@somniumbegeleiding.nl

Vermeld daarbij het vacaturenummer SOM-SMW-2021-06

Solliciteren kan tot en met vrijdag 25 juni 2021. De eerste sollicitatiegesprekken zullen op 6 juli a.s. plaatsvinden.

Disclaimer: persoonsgegevens worden alleen voor sollicitatiedoeleinden gebruikt!